چاپ        ارسال به دوست

اولین جلسه وبینارهای تخصصی با مشارکت حوزه صنعت برگزار شد

اولین جلسه از مجموعه وبینارهای مشترک با شرکت توزیع برق شمال استان کرمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و به نقل از گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه، در راستای اجرایی شدن مفاد تفاهم‌نامه منعقدشده فی‌مابین دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته و شرکت‌های صنعتی استان ازجمله شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان و باهدف ایجاد تعاملات سازنده و مؤثر بین اعضای هیأت‌علمی و کارشناسان صنایع، مجموعه وبینارهای تخصصی با مشارکت دانشگاه و صنعت طراحی و اجرا می‌شوند.

در این طرح، به‌تناوب، وبینارهای تخصصی مرتبط با حوزه فعالیت‌های هر صنعت توسط اعضا هیأت‌علمی برای کارشناسان صنایع برگزار می‌گردد. همچنین وبینارهای آشنایی با واحدهای صنعتی و مشکلات موجود و نیازهای آن‌ها نیز از سوی حوزه صنعت مطرح می‌شود.

طبق این گزارش این وبینارها روزهای چهارشنبه ساعت 11 برگزار خواهد شد و در نظر است با همکاری سایر صنایع نیز اجرای این برنامه تا پایان سال تداوم یابد.

طبق اعلام گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه، اساتید و دانشجویان رشته‌های مرتبط با فعالیت‌های صنایع مختلف می‌توانند با مراجعه به دفترارتباط با صنعت دانشگاه، از برنامه برگزاری وبینارهای ارتباط با صنعت مطلع شوند و نظرات و پیشنهادات خود را ارسال نمایند.

 


٠٩:٠٥ - يکشنبه ٥ ارديبهشت ١٤٠٠    /    عدد : ٢٥٨٢    /    تعداد نمایش : ١١٦٣


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج