چاپ        ارسال به دوست

پیام رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته، به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری(ره)/ روز بزرگداشت مقام استاد و معلم

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر حسین محبی رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته، طی پیامی به مناسبت فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت‌ماه، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری، روز بزرگداشت مقام استاد و معلم را به جامعه فرهیخته کشور تبریک گفت.

هم العلیم

12 اردیبهشت‌ماه 1400، مقارن شده با ضربت خوردن حضرت علی (ع) و سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری(ره) و روز بزرگداشت مقام استاد و معلم، که فرصتی ارزشمند است تا از مقام شامخ مولای متقیان که خود اسوه و یکی از معلمان بزرگ بشریت است یاد نماییم.

و همچنین در این روز گرامی بداریم. یاد و خاطره شهدای معلم، که با دلاوری و حماسه‌آفرینی خویش برگ زرینی را در تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به یادگار گذاشتند.

بی‌تردید این روز نماد و نشانه‌ای است برای برانگیختن افکار عمومی و وجدان ملی در حرمت نهادن به مقام استاد و معلم و بازآفرینی نقش بنیادین و پایدار« تعلیم و تربیت » در کشوراست؛

این‌جانب با تسلیت ایام شهادت مولای متقیان ضمن تکریم مقام والای اساتید و معلمین و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره بزرگ‌مرد عرصه اندیشه و تفکر، استاد شهید مرتضی مطهری، این روز را به‌تمامی اساتید به‌خصوص اساتید و فرهیختگان دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته که درراه تعلیم و تعلم تلاش وافر دارند، تبریک عرض می‌نمایم و امیدوارم در سالی که مزین به نام " تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها" است، اساتید نقش محوری و کلیدی ایفا نمایند.

 


١٣:١٥ - شنبه ١١ ارديبهشت ١٤٠٠    /    عدد : ٢٥٩٠    /    تعداد نمایش : ١٢١٨


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج