چاپ        ارسال به دوست

دکتر حسین محبی رئیس دانشگاه در آئین تجلیل از اساتید سرآمد آموزشی و دانشجویان برتر، تأکید کرد:

آموزش پایه و اساس پژوهش و فناوری است.

آئین تجلیل از اساتید سرآمد آموزشی و دانشجویان برتر دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته روز سه‌شنبه 8 تیرماه به‌صورت نیمه‌حضوری و برخط برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، در این آئین دکتر حسین محبی رئیس دانشگاه با اشاره به جایگاه ولای مقام معلم اظهار داشت: مقام معلم را نه می‌توان با کلمات توصیف کرد و نه به‌واسطه مادیات به آن ارج نهاد.

رئیس دانشگاه اذعان داشت: معلمی یک شغل برآمده از عشق و علاقه بوده؛ بطوریکه یک معلم دلسوزانه در تلاش است تا فارغ از همه امور، رسالت خویش را در امر تعلیم و تربیت به منصه ظهور رساند.

دکتر محبی در ادامه عنوان کرد: علی‌رغم اینکه سابقه این دانشگاه در حوزه آموزش نسبت به دو حوزه پژوهش و فناوری کمتر می‌باشد؛ اما درکنار سایر دانشگاه‌های کشور در این حوزه نیز مطرح بوده؛ بطوریکه در سال گذشته بر اساس اعلام پایگاه استنادی جهان اسلام در خصوص رتبه‌بندی دانشگاه‌های کشور، حائز رتبه 18 در شاخص آموزشی شده؛ که نسبت به سایر دانشگاه‌های منطقه در جایگاه بالاتری قرارگرفته است.

رئیس دانشگاه در پایان سخنانش با تأکید بر اینکه آموزش پایه و اساس پژوهش و فناوری می‌باشد؛ خاطرنشان کرد: دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان با داشتن اساتید مجرب، متعهد و جوان و همچنین در سایه همت، همدلی و وحدتی که در بین اساتید، دانشجویان و کارکنان این مجموعه جاری است در سال‌های آینده شاهد رشد و شکوفایی بیشتر آن در سه حوزه آموزش، پژوهش و فناوری خواهیم بود.

در ادامه این مراسم دکتر نگارستانی معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه به ارائه گزارشی در خصوص بازنگری دستورالعمل نحوه انتخاب اساتید سرآمد آموزشی پرداخت.

وی همچنین از تلاش مستمر اعضای هیأت علمی و کارکنان حوزه معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه در دوران کرونایی که کلیه امور آموزشی به‌صورت مجازی و به بهترین نحو انجام‌شده است؛ تشکر و قدردانی نمود.

در پایان از اساتید سرآمد آموزشی دکتر محمد ماهانی منتخب دانشکده شیمی و مهندسی شیمی، دکتر محمدرضا رضایی راینی نژاد منتخب دانشکده علوم و فناوری‌های نوین، دکتر فرشید کی نیا منتخب دانشکده‌های مهندسی عمران و نقشه‌برداری، مهندسی مکانیک و مواد و پژوهشکده انرژی، دکتر مهدیه حسینجانی زاده منتخب پژوهشکده علوم محیطی، دکتر احسان سلیمانی نسب از دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر و همچنین از دانشجویان برتر دانشگاه: فاطمه صدرایی منتخب پژوهشکده علوم محیطی، دنا کرمی فر منتخب دانشکده شمیمی و مهندسی شیمی، علی معینی فر منتخب پژوهشکده انرژی، امین نوشزاده برزگری منتخب دانشکده علوم و فناوری‌های نوین، علی رمضانی منتخب دانشکده مهندسی عمران و نقشه‌برداری، سعید محمدی منتخب دانشکده مهندسی مکانیک و مواد، محمدحسین شفایی منتخب دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر، با اهدای لوح و هدایا تقدیر شد.

شایان‌ذکر است در سال گذشته به‌واسطه شیوع ویروس کرونا این آئین برگزار نگردید و لذا امسال از اساتید سرآمد آموزشی سال گذشته: دکتر داریوش افضلی گروه منتخب دانشکده شیمی و مهندسی شیمی، دکتر حسن صفری منتخب دانشکده علوم و فناوری‌های نوین، دکتر علی اسماعیلی منتخب دانشکده های مهندسی عمران، مهندسی مکانیک و مواد و پژوهشکده انرژی و دکتر مهدی رحیمی منتخب پژوهشکده علوم محیطی و دانشجویان برتر حامد ثباتی نژاد منتخب پژوهشکده علوم محیطی، مینا میرحسینی منتخب پژوهشکده انرژی، محمدامین مشفقی منتخب دانشکده علوم و فناوری‌های نوین، مرتضی سعید منتخب دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر، هدیه مراد پور نگاری منتخب دانشکده شیمی و مهندسی شیمی، پریماه خلیفه منتخب دانشکده مهندسی عمران و نقشه‌برداری، راضیه معین‌الدینی منتخب دانشکده مهندسی مکانیک و مواد با اهدای لوح و هدایا تقدیر شد.

در حاشیه این مراسم از تابلو جدید سالن 800 نفره دانشگاه که به نام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی مزین شده؛ نیز رونمایی گردید.

 گفتنی است این سالن با مساحتی حدود 900 مترمربع در سال 1387 به بره برداری رسیده و با داشتن امکانات پیشرفته صوتی و تصویری و امکان ترجمه هم‌زمان برای مهمانان خارجی، لینک مستقیم هم‌زمان با دو سالن دیگر برای برگزاری مراسم‌ها و همایش‌های با ظرفیت 1000 نفر و همچنین طراحی، نورپردازی و فضای آگوستیک بی‌نظیر، یک سالن منحصربه‌فرد در منطقه می‌باشد.

 


١٣:٠٦ - چهارشنبه ٩ تير ١٤٠٠    /    عدد : ٢٦٧٧    /    تعداد نمایش : ٢٦٦١


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج