چاپ        ارسال به دوست

دکتر حسین محبی رئیس دانشگاه خبرداد:

تداوم فعالیت پارک علم و فناوری تحت مدیریت دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر محبی رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته از ادامه فعالیت پارک علم و فناوری موجود در قالب پارک علم و فناوری مجموعه پردیس دانش تحت مدیریت سازمان مؤسس خود (دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته) خبر داد.

دکتر حسین محبی در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه، در خصوص این خبر اظهار داشت: با همت و تلاش هیأت رئیسه، هیأت امنا، اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته و همچنین حمایت و پشتیبانی استاندار محترم کرمان و نمایندگان محترم مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، فعالیت پارک علم و فناوری در دانشگاه تداوم یافت.

وی در ادامه عنوان کرد: دکتر زینی وند استاندار محترم کرمان، دکتر زاهدی و دکتر پور ابراهیمی نمایندگان محترم مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه‌ای خطاب به دکتر غلامی وزیر محترم علوم، خواستار ادامه فعالیت پارک علم فناوری در دانشگاه و همچنین اخذ مجوز: پارک جدید علم و فناوری استان کرمان، شدند. که در این راستا تشکر و قدردانی ویژه به عمل می‌آید.

رئیس دانشگاه همچنین از تلاش‌ها و حمایت‌های هیأت امنای دانشگاه به خصوص آقایان دکتر مصطفوی و دکتر میرزایی در این خصوص تشکر و قدردانی نمود.

دکتر محبی در پایان ضمن تشکر از دکتر سپهوند رئیس پارک علم و فناوری، ابراز امیدواری کرد با مدیریت ایشان و تلاش و همت جامعه دانشگاهی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته، شاهد رشد و شکوفایی هر چه بیشتر پارک علم و فناوری درکرمان باشیم.

متن نامه ارسال‌شده از سوی استاندار محترم کرمان و نمایندگان محترم مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی به وزارت علوم، به شرح ذیل می‌باشد:


١٤:٥١ - دوشنبه ٢١ تير ١٤٠٠    /    عدد : ٢٦٨٣    /    تعداد نمایش : ١٦٩٠


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج