چاپ        ارسال به دوست

پیام تبریک رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

دکتر محبی، رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته با صدور پیامی گرامیداشت هفته دولت و فرارسیدن روز کارمند را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر حسین محبی در این پیام آورده است: فرارسیدن هفته دولت مقارن با گرامیداشت ایام شهادت دولتمردان عمل و اندیشه‌های روشن، شهیدان رجائی و باهنر است و یادآور حماسه آفرینی مردانی است که خدمت به خلق را سرلوحه کار خود قرار داده و برگ زرین دیگری در زمینه خدمت رسانی بی‌منت و خالصانه به مردم افزوده‌اند.

بی شک چهارم شهریور ماه «روز کارمند»، یادآور ارزش نهادن به مجاهدت قشر عظیمی از جامعه و انسان‌های شایسته ای است که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای خداوند است که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش مهم و اساسی را در اداره امور کشور برعهده دارند.

وی در ادامه نوشت، به طور حتم بار سنگين پشتيباني نيروهاي تخصصي دانشگاه بر عهده كارمندان پرتلاش قرار دارد و هيچ تلاشي در جهت ارتقاء كيفيت خدمات، بدون همت اين عزيزان میسر نخواهد بود. اینجانب هفته دولت و روز کارمند را به کارکنان گرامی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته که در راستای ارتقای دانشگاه همواره در تلاش و تکاپو می باشند؛ تبریک گفته و امیدوارم درمسیر پیشرفت بیش از پیش دانشگاه، موفق‌تر از گذشته حرکت نماییم.

 


١٨:٠٧ - چهارشنبه ٣ شهريور ١٤٠٠    /    عدد : ٢٧٠٤    /    تعداد نمایش : ١٢٢٠


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج