چاپ        ارسال به دوست

پیام تبریک رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته به مناسبت شروع سال تحصیلی 1401-1400

دکتر حسین محبی رئیس دانشگاه به مناسبت آغاز سال تحصیلی 1401-1400 پیامی به شرح زیر صادر فرمودند.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه، درپيام دکتر محبی آمده است:

با فرارسیدن بهار علم و سال تحصیلی جدید، شروع دوباره و پرانرژی فعالیت های آموزشی و پژوهشی، در مسیر پیشرفت علمی و توسعه پایدار و رشد و تعالی در جامعه اسلامی آغاز می شود. این ایام سرآغاز دوره ای است که دانش پژوهان و جویندگان علم راه را بر خود هموار نموده و با بهره گیری از دانش اساتید، خویش را برای ایفای نقشی اثرگذار در آینده جامعه مهیا می سازند.

مجموعه مدیریت دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته به پشتوانه توان علمی اعضای محترم هیأت علمی و تعهد و اهتمام کارکنان محترم و همت دانشجویان عزیز، تلاش خواهد نمود تا در سال تحصیلی جدید در تمامی سطوح آموزشی، پژوهشی، دانشجویی، فرهنگی، اجتماعی و... تمام ظرفیت‌های خود را برای ارایه مطلوب‌ترین سطح خدمات به جامعه و کشور عزیزمان ایران به کار ببندد.

اینجانب آغاز سال تحصیلی  1400-1401 را  صمیمانه خدمت همه همکاران عزیز و دانشجویان گرامی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته و جامعه دانشگاهی ایران تبريك گفته و  امیدوارم؛ دانشجویان محترم، به فضل الهي، در طول سال تحصيلي جديد در جهت تهذيب، خود سازی و علم اندوزی، تلاش مضاعف نموده و در آينده با علم و معرفت بيشتر در جهت پيشرفت كشور عزیزمان ایران اسلامی مثمر ثمر باشند.


٠٨:١٧ - دوشنبه ٢٩ شهريور ١٤٠٠    /    عدد : ٢٧٦٣    /    تعداد نمایش : ١٤٧٥


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج