چاپ        ارسال به دوست

در راستای گسترش و تعمیق همکاری‌های مشترک؛

جلسه تخصصی با حضور مدیران تحقیقات گروه صنعتی بارز در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته برگزار شد.

نشستی با حضورخانم دکتر کرباسی  مدیر نوآوری و کیفیت گروه صنعتی بارز به همراه مدیران بخش تحقیقات گروه صنعتی بارز در شرکت کرمان، و مدیران ستادی حوزه پژوهشی و روسای دانشکده‌ها و پژوهشکده‌های دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته در محل مرکز همایش‌های دانشگاه، برگزار شد. 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه و به نقل از دفتر کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه،در این جلسه مذکور پیرامون موضوعات مطرح‌شده و راه‌های گسترش همکاری‌ها در زمینه‌های مختلف ازجمله تحقیقات در زمینه‌های پلیمر، محیط‌زیست، انرژی و همچنین سایر موارد توسط شرکت‌کنندگان گفت‌وگو و بحث و تبادل‌نظر صورت گرفت.

بر اساس این گزارش، از مهم‌ترین دستاوردهای این جلسه می‌توان به حمایت از پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی با موضوعات مرتبط با فعالیت گروه صنعتی بارز، توافق برای برگزاری نشست‌های علمی مشترک، انتقال تجربیات و نیازهای شرکت به دانشگاه و بالعکس، همکاری در زمینه فناوری اطلاعات و امنیت شبکه، مشاوره در زمینه شناسایی و تعریف نیازهای پژوهشی و فناوری این گروه صنعتی بارز اشاره کرد.

در پایان نشست،  مدیران بخش نوآوری و کیفیت گروه صنعتی بارز، از بخش‌های مختلف دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته ازجمله مجموعه آزمایشگاه‌ها و مرکز همایش‌ها بازدید کردند.

 


١٠:٥١ - شنبه ٢٢ آبان ١٤٠٠    /    عدد : ٢٨٤٤    /    تعداد نمایش : ١٥٥٩


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج