چاپ        ارسال به دوست

در راستای گسترش و تعمیق همکاری های مشترک در زمینه سیستم های مخابراتی؛

نشست تخصصی با حضور مدیران اداره مخابرات کرمان در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه و به نقل از گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت، جلسه تخصصی با حضور مدیران اداره مخابرات کرمان به منظور گسترش و تعمیق همکاری های مشترک در زمینه سیستم های مخابراتی در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته برگزار گردید.

در ابتدای این نشست دکتر باقی زاده، رئیس پژوهشگاه ضمن خیر مقدم به مدیران شرکت مخابرات، اظهار داشت: فعالیت های پژوهشی و صنعتی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته بسیار چشمگیر می باشد. ایشان ضمن اشاره به تعداد تفاهم نامه ها و قراردادهای بیرونی با صنایع مختلف استان، این دانشگاه را دارای پتانسیل بالقوه ای در زمینه رفع مشکلات صنعت معرفی کرد. وی همچنین بیان کرد: که با تلاش های اعضای هیئت علمی دانشگاه شاهد پیشرفت های خوبی در ارتقای سطح کیفی صنایع استان خواهیم بود.

 رئیس پژوهشگاه در ادامه افزود: این دانشگاه به عنوان یکی از موفق ترین دانشگاه های صنعتی کشور، در راستای ماموریت صنعتی خود با برگزاری این جلسات به صورت مستمر تلاش می نماید ارتباط صنعت و دانشگاه، را افزایش دهد.

در ادامه نشست دکتر پولادی مدیر آموزش شرکت مخابرات کرمان و سایر مدیران و کارشناسان این شرکت نیز به بیان نظرات خود در زمینه راهکارهای ارتباط هر چه بیشتر شرکت مخابرات با دانشگاه در زمینه سیستم های مخابراتی پرداختند. که از مهمترین آنها می‌توان به لزوم اجرایی کردن تفاهم نامه ها در تحقق این اهداف اشاره نمود.

 در ادامه جلسه، اعضای هیأت علمی متخصص در زمینه مخابرات در دانشکده برق و کامپیوتر، پژوهشکده فوتونیک و گروه فناوری اطلاعات، مباحثی در خصوص استفاده از امکانات و قابلیت های دانشگاه جهت همکاری با شرکت مخابرات را مطرح کردند

شایان ذکر است، حمایت از پایان نامه های تحصیلات تکمیلی با موضوعات مرتبط با فعالیت شرکت مخابرات، برگزاری نشست های علمی مشترک، ایجاد زمینه لازم جهت حضور اعضای هیأت علمی در قالب فرصت مطالعاتی در صنعت از جمله مهمترین مباحث مطرح شده در این نشست بود.

در پایان نشست،  مدیران این اداره از بخش‌های مختلف دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته از جمله آزمایشگاه فیبر نوری پژوهشکده فوتونیک و مرکز همایش‌ها بازدید کردند.


١٨:١٨ - جمعه ١ بهمن ١٤٠٠    /    عدد : ٢٩٨٥    /    تعداد نمایش : ١٦٤٦


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج