چاپ        ارسال به دوست

پیام تبریک رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س)، روز زن و گرامیداشت مقام مادر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر حسین محبی رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته، به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، روز زن و گرامیداشت مقام مادر، پیام تبریک صادر کرد.

 در این پیام آمده است:

بی تردید حضرت فاطمه (سلام الله علیها) همچون نگین درخشانی است که همه برکات، روشنی‌ها، ارزش‌ها و فضیلت‌ها از وجودش جوشیده و می‌تراود و در سراسر تاریخ جاری می‌شود. به راستی  همان کوثری است که در «إنا اعطیناک الکوثر» از او یاد شده و یک الگوی کامل برای همه زنان و مردان جهان در عرصه‌های مختلف، فرهنگی، سبک زندگی و آموزه‌های خانه و خانواده می باشد. و بی شک انتخاب میلادحضرت فاطمه (س) به عنوان روز زن، اوج تکریم و بزرگداشت مقام زن و مادر است.

هرساله بیستم جمادی‌الثانی به برکت و حرمت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) دخت گرامی رسول اسلام حضرت محمد (ص)، یادآور جایگاه و منزلت ارجمند زنان و مادران و بهانه ای است برای قدردانی از زنانی که در کنار نقش پراهمیت خود در خانواده در عرصه‌های گوناگون جامعه دوشادوش مردان، مسیر پیشرفت و توسعه را طی می نمایند.

در سالروز میلاد  بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا(س)، روز زن و بزرگداشت مقام مادر، اینجانب این روز خجسته را به همه همکاران گرامی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته به ویژه بانوان محترم، که همواره شاهد تلاش‌های علمی و اجرایی ارزشمند آنان در این دانشگاه  بوده ایم؛ تبریک و تهنیت می گویم و امیدوارم؛  توفیق بهره گیری از زلال معنویت حضرت صدیقه (س) را داشته باشیم.


١٢:٤٤ - شنبه ٢ بهمن ١٤٠٠    /    عدد : ٢٩٨٨    /    تعداد نمایش : ١١٢٦


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج