چاپ        ارسال به دوست

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه در جشن ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن تاکید کرد؛

الگوپذیری از زندگی حضرت فاطمه (س) راهکاری مناسب برای مقابله با تهاجم فرهنگی می‌باشد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جشن ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته در سالن سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای مراسم، دکتر فرشید کی نیا معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، ضمن تبریک فرارسیدن ولادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه (س) به بانوان دانشگاه و خیرمقدم ویژه به حجت‌الاسلام حاج‌آقا سعادت فر، به بیان شخصیت یگانه آن بانوی صدیقه پرداخت و بر الگوپذیری زنان و دختران جامعه از اخلاق و رفتار ایشان در زندگی فردی و اجتماعی خود تأکید کرد.

وی در ادامه بابیان اینکه امروزه دشمنان با برنامه‌ریزی‌های هدفمند سعی دارند از طریق تهاجم فرهنگی، بنیان خانواده و پشتوانه اجتماعی جامعه را متزلزل کنند؛ سرمشق قرار دادن زندگی حضرت فاطمه (س) را برای مقابله با این چالش حائز اهمیت دانست.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه با تأکید بر بهنگام سازی فعالیت‌های فرهنگی در مقابل توطئه‌های دشمنان، اظهار داشت با تشکیل اتاق‌های فکر و ایجاد بسترها و الگوهای مبتنی بر اصول جامعه اسلامی خواهیم توانست به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در این راستا دست‌یابیم.

در ادامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج‌آقا سعادت فر درباره فضایل و سجایای اخلاقی حضرت فاطمه (س) ایراد سخنرانی نمود.

 برپایی نمایشگاه پوستر با موضوع «سبک زندگی اسلامی» و همچنین اجرای موسیقی توسط گروه آوات به سرپرستی امید مقیمی نژاد و بازدید دانشجویان دانشگاه از باغ شاهزاده ماهان به همراه ضیافت ناهار با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از دیگر برنامه‌هایی بود که در حاشیه این آئین انجام شد.

 


٠٨:٥٦ - دوشنبه ٤ بهمن ١٤٠٠    /    عدد : ٢٩٩١    /    تعداد نمایش : ١٨٤٧


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج