چاپ        ارسال به دوست

در راستای گسترش همکاری‌های مشترک درزمینه صنعت برق؛

نشست تخصصی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه و به نقل از گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت، به منظور گسترش همکاری‌های مشترک جلسه تخصصی با حضور معاونین شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان  و رئیس پژوهشگاه و معاونین دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته برگزار گردید.

در ابتدای این نشست دکتر باقی زاده، ریاست محترم پژوهشگاه ضمن خیرمقدم به معاونین و کارشناسان شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان، توضیحاتی پیرامون فعالیت‌های پژوهشی و صنعتی دانشگاه در صنایع مختلف استان را داشتند.

رئیس پژوهشگاه ضمن اشاره به تفاهم‌نامه مادر پژوهشی با شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان، خواستار گسترش این تفاهم‌نامه در سایر زمینه‌های پژوهشی، آموزشی و مشاوره‌ای شدند. وی همچنین دانشگاه را با توجه به نیروی انسانی و اعضای هیأت‌علمی متخصص دارای پتانسیل بالقوه‌ای در زمینه رفع مشکلات صنعت برق معرفی نمود.

در ادامه دکتر فدایی نژاد معاون اداری و مالی دانشگاه ضمن ابراز خرسندی از همکاری‌های گذشته با شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان، خواستار افزایش و گسترش این همکاری‌ها شد.

 مهندس گنجعلیخانی (معاون برنامه‌ریزی و تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان)، مهندس عرب زاده (سرپرست معاونت هماهنگی برق شهرستان‌ها و مشاور مدیرعامل) و سایر معاونین و کارشناسان محترم این شرکت نیز به بیان نظرات خود در زمینه راهکارهای ارتباط هر چه بیشتر شرکت با دانشگاه در تمامی زمینه‌های مشترک پرداختند.

در ادامه جلسه، اعضای هیأت علمی دانشگاه نیز مباحثی در خصوص استفاده از امکانات و قابلیت‌های علمی دانشگاه جهت همکاری هر چه بیشتر با آن شرکت را بیان کردند.

شایان ذکر است، گسترش تفاهم نامه موجود در سایر حوزه های آموزشی، پژوهشی و مشاوره‌ای، برگزاری نشست های علمی مشترک، ایجاد زمینه لازم جهت حضور اعضای هیأت علمی در قالب فرصت مطالعاتی، استفاده از تجهیزات شرکت جهت برگزاری نمایشگاه در دانشگاه از جمله مهمترین مباحث مطرح شده در این نشست بود.

 


١٣:٣١ - شنبه ٩ بهمن ١٤٠٠    /    عدد : ٣٠٠٣    /    تعداد نمایش : ١٣٦٢


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج