چاپ        ارسال به دوست

پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر

دکتر حسین محبی رئیس دانشگاه در پیامی فرارسیدن ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، متن پیام تبریک بدین شرح است:

بسمه‌ تعالی

علی‌ای همای رحمت تو چه آیتی خدا را        که به ماسوا فکندی همه سایهٔ هما را

دل اگر خداشناسی همه در رخ علی بین        به علی شناختم به خدا قسم خدا را

ماه رجب، ماه نزول رحمت الهی و ماه اجابت دعاست و ایزد منان با حکمت بی‌منتهای خود، میلاد فرخنده یاور همیشگی پیامبر گرامی اسلام (ص)، امام علی (ع) را در این ماه قرار داده تا محبت خود را بر عرشیان و فرشیان تمام نماید و سیزدهم رجب. روزی است که جهان شاهد شکفتن اسوه کمال و معرفت گردید و کعبه بستر ولادت بزرگ‌مردی شد که یاور حقیقی و همیشگی پیامبر گرامی (ص)، از آن به پا خاست.

بی‌تردید حضرت علی (ع) سرچشمه نیک‌ترین صفاتی است که برای هر رهروی معرفت و کمال، اسوه‌ای بی‌نظیر خوانده می‌شود. چنانکه شجاعتش درنبرد علیه باطل، عدالت‌پیشگی و قضاوت راستینش و پندهای سرشار از معرفت و حکمتش، عرصه هدایت بشریت را متحول ساخت. بزرگ‌مردی که مهربان‌ترین یاور مظلومان عصر خویش بود و همچون پدری مهربان در تنگناهای زندگی به یاری آنان می‌شتافت. به‌راستی‌که شایسته است چنین روزی به نام روز پدرخوانده شود و مقام و منزلت پدران در چنین روز فرخنده و مبارکی گرامی داشته شود.

اینجانب میلاد مولود کعبه حضرت امیر المومنین علی بن ابیطالب (ع) که به‌روز پدر و تجلیل از مقام و منزلت پدران بزرگوار مزین گشته به همه پدران و مردان ایران‌زمین به‌ویژه همکاران محترم دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و ضمن آرزوی توفیق و سلامتی برای همه، امیدوارم با استعانت از خداوند منان، با سرلوحه قرار دادن منش و سیرت زندگانی امیر مؤمنان حضرت علی (ع) و ائمه اطهار (ع) در تمامی مراحل و ابعاد زندگی و در خدمتگزاری به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی کوشا باشیم.


١٧:٠١ - دوشنبه ٢٥ بهمن ١٤٠٠    /    عدد : ٣٠٤٥    /    تعداد نمایش : ١٣٣٨


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج