چاپ        ارسال به دوست

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه تصریح کرد:

انجمن‌های علمی ظرفیت‌های کم‌نظیری برای رشد علمی و مهارتی دانشجویان دارند

دکتر فرشید کی نیا معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته در نشست استادان مشاور انجمن‌های علمی تصریح کرد: انجمن‌های علمی دارای ظرفیت‌های کم‌نظیری برای رشد علمی و مهارتی دانشجویان هستند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر فرشید کی نیا در نخستین جلسه نشست عمومی اساتید مشاور انجمن‌های علمی دانشجوئی در تشریح اهداف کلی تشکیل جلسه گفت: انجمن‌های علمی ظرفیت‌های کم‌نظیری برای رشد علمی و مهارتی دانشجویان هستند و باید جهت رشد و ارتقا این ظرفیت با ایجاد انگیزه، دانشجویان را به کار تیمی ترغیب کرد.

وی ضمن اشاره به شرایط دانشجویان تحصیلات تکمیلی افزود: شرایطی از قبیل کوتاه بودن دوره تحصیل، حجم دروس و پایان‌نامه بر روند فعالیت انجمن‌ها در مقایسه با دوره‌های کارشناسی تأثیر منفی می‌گذارد.

معاون فرهنگی و دانشجویی با اشاره به اینکه این مسئله نمی‌تواند خلل جدی در فعالیت‌ها به بار بیاورد خاطرنشان کرد: تجربه سنوات گذشته، خود گویای این مسئله است.

وی با اعلام اینکه به‌زودی انتخابات انجمن‌های علمی دانشجویی برگزار می‌شود از استادان خواست: دانشجویان را به ثبت‌نام و شرکت در انتخابات انجمن‌ها تشویق و ترغیب کنند و اطلاع‌رسانی مناسب را در بین دانشجویان انجام دهند.

در ادامه این جلسه، مشکلات انجمن‌های علمی دانشجوئی، نحوه بازدیدهای علمی توسط انجمن‌ها، نحوه فعال‌سازی انجمن‌ها موردبحث و بررسی قرار گرفت.

 


٠٨:٤٩ - سه شنبه ١٨ خرداد ١٤٠١    /    عدد : ٣٢١٦    /    تعداد نمایش : ١٢٨١


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج