چاپ        ارسال به دوست

تشریح مصوبات سفر رئیس جمهور در حوزه دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته از زبان دکتر محبی

دکتر حسین محبی رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان مصوبات سفر رئیس جمهور به استان کرمان در حوزه دانشگاه را تشریح کرد.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر حسین محبی با بیان اینکه از هفت ماه قبل پیگیری و رایزنی ها برای تامین اعتبارات لازم جهت طرح های دانشگاه در سفر ریاست جمهوری آغاز شد مجموع اعتبارات اختصاص یافته به دانشگاه و پارک علم و فناوری را 84 میلیارد تومان اعلام کرد.

 رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته در تشریح مصوبات اظهارداشت: در ماه های گذشته ضمن برقراری ارتباطات لازم با وزیر علوم، تحقیقات فناوری و معاون اداری و مالی وزیر، با سفر به تهران به طور مرتب جلساتی در سازمان برنامه و بودجه و معاونت اجرایی ریاست جمهوری برگزار و درخواست های دانشگاه را مطرح و پیگیری کردیم.

دکتر حسین محبی افزود: پس از جلسات مختلف، بازدیدها و ارائه مستندات لازم 7 میلیارد تومان برای محوطه سازی دانشکده عمران و تکمیل سلف سرویس و 17 میلیارد تومان برای تکمیل و تجهیز "حیوان خانه" تصویب شد.

همچنین رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته از تصویب 60 میلیارد تومان بودجه برای تکمیل ساختمان پارک علم و فناوری و فاضلاب شهرک فناوری در سایت ماهان خبر داد که روند تکمیل طرحها را تسریع می بخشد.

 دکتر محبی خاطرنشان کرد: روند پیشنهاد، پیگیری و تصویب اعتبارات لازم جهت طرح های دانشگاه و پارک علم  و فناوری علاوه بر وزارت عتف، سازمان برنامه و بودجه در جلسات مختلف با معاون اجرایی و معاون اول رئیس جمهور دنبال گردید.

رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته مصوبه دیگر سفر رئیس جمهور و هیات همراه به استان کرمان را تصویب طرح ساخت خوابگاه متاهلین در دانشگاه اعلام و خاطرنشان کرد: تنها به 2 دانشگاه مجوز ساخت خوابگاه متاهلین داده شد که یکی از آنها دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته است.

دکتر محبی با تشکر از حضور دکتر علی خطیبی معاون اداری و مالی وزیر علوم در دانشگاه و پارک علم و فناوری و حمایت های ایشان از برنامه های دانشگاه  و تقدیر از دکتر فداکار استاندار کرمان و دکتر سپهوند رئیس پارک علم و فناوری استان نتایج و مصوبات سفر رئیس جمهور به استان کرمان در حوزه دانشگاه را کم سابقه توصیف کرد.

رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته افزود: اعتبارات مصوب در سفر رئیس جمهور به استان کرمان در زمینه تجهیز سلف سرویس، تکمیل و تجهیز حیوان خانه و محوطه سازی دانشکده عمران به تدریج تا خردادماه 1402 از طریق سازمان برنامه و بودجه تخصیص می یابد.

به گفته دکتر محبی اعتبارات تکمیل طرحهای پارک علم و فناوری و فاضلاب شهرک نوآوری نیز در اعتبارات امسال و سال آینده پرداخت خواهد شد ضمن اینکه اعتبار لازم جهت ساخت خوابگاه متاهلین نیز در سالهای 1401 و 1402 از سوی سازمان برنامه و بودجه پرداخت خواهد شد.

شایان ذکر است دکتر رئیسی رئیس جمهور و هیات همراه روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۰و۲۱ مردادماه به کرمان سفر کردند.

 


١٦:٥٣ - يکشنبه ٢٣ مرداد ١٤٠١    /    عدد : ٣٢٩٥    /    تعداد نمایش : ١٣٥٦


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج