چاپ        ارسال به دوست

معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان؛

حضور اعضای هیات علمی باید در حوزه فناوری افزایش یابد

معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نشست با مدیران دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی گفت: حضور اعضای هیات علمی باید در حوزه فناوری افزایش و زیست بوم فناوری توسعه یابد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تحصیلات تکمیلی، دکتر علی خیرالدین عصر سه شنبه ۲۹ شهریور ماه پس بازدید از شهرک فناوری پارک علم و فناوری، دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته و پژوهشگاه علوم و تکنولوژی پیشرفته و علوم محیطی کرمان در نشست مدیران دانشگاه، پارک و پژوهشگاه با مهم خواندن تبدیل فناوری به نوآوری و تجاری سازی محصولات فناورانه، تکمیل زیست بوم فناوری و نوآوری در استان کرمان را ضروری دانست.

وی با اشاره به ظرفیت ها و زیرساخت های دانشگاه تحصیلات تکمیلی، پارک علم و فناوری و پژوهشگاه علوم و تکنولوژی پیشرفته گفت: آینده خوبی در انتظار مجموعه است.

در این جلسه رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته با تقدیر از بازدید معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم از نمایشگاه دائمی محصولات پارک علم و فناوری، شهرک فناوری و دانشگاه گفت: دانشگاه تحصیلات تکمیلی به همراه پژوهشگاه علوم و تکنولوژی پیشرفته و علوم محیطی و پارک علم و فناوری با داشتن اعضای هیات علمی نخبه و جوان، یاوران علمی و دانشجویان پویا و نوآور در عرصه های آموزشی، پژوهشی و فناوری در جنوب شرق کشور منشا خدمات فراوانی است که در بازدید اخیر وزیر علوم از دانشگاه مورد توجه قرار گرفت.

دکتر حسین محبی سرانه چاپ مقالات علمی پژوهشی اعضای هیات علمی آموزشی و پژوهشی دانشگاه و پژوهشگاه را 2.7 کرد و گفت: در سال ۱۴۰۰ در مجموع بیش از ۶۰ طرح پژوهشی ییرونی داشتیم که امسال با رشد قابل قبولی همراه خواهد شد.

وی افزود: برخی از آزمایشگاه های دانشگاه در جنوب شرق کشور منحصر بفرد و بی نظیر و مشغول ارائه خدمات هستند.

همچنین دکتر هنرمند رئیس پژوهشکده علوم محیطی با برشمردن امکانات پژوهشکده خواستار تجهیز و بروزرسانی تجهیزات آزمایشگاهی شد.

شایان ذکر است صبح سه شنبه۲۹شهریور آئین تکریم و معارفه روسای پارک علم و فناوری کرمان نیز با حضور معاون فناوری وزیر علوم برگزار شد.

در این مراسم با تقدیر از خدمات دکتر محمدرضا سپهوند رئیس سابق پارک علم و فناوری کرمان، دکتر فرشید کی نیا به عنوان رئیس جدید پارک علم وفناوری معرفی شد.

 


١٠:٤٩ - چهارشنبه ٣٠ شهريور ١٤٠١    /    عدد : ٣٣٧٠    /    تعداد نمایش : ١١٩١


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج