چاپ        ارسال به دوست

پیام دکتر محمدجواد آروین رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر

دکتر محمدجواد آروین رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان با صدور پیامی،ایام الله دهه مبارک فجر را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَالْفَجْرِ، وَلَيَالٍ عَشْرٍ، وَالشَّفْعِ وَالْوَتْرِ، وَاللَّيْلِ إِذَا يَسْرِ

مقام معظم رهبری: "دهه فجر، آئینه ای است که خورشید اسلام در آن درخشید و به ما منعکس شد".

پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در22 بهمن سال 1357 از دستاوردهای بزرگ مردم ایران در طول تاریخ است. انقلابی که با وحدت کلمه، حقیقت ‌خواهی، یکپارچگی، ظلم‌ ستیزی، بیداری و آزادی ‌خواهی، تحقق یافت.

دانشگاهیان و بویژه جوانان دانشجو در به ثمر نشستن و تداوم انقلاب اسلامی نقش تاثیرگذاری داشتند.

با توجه به اهمیت شناخت جوانان امروز به عنوان ذخاير گران قدر کشور، آگاه كردن جوانان و شناساندن انقلاب به آنان، وظيفه همه ماست و اين رسالت در پرتوي شناخت عميق انقلاب، جامه عمل به خود مي پوشد.

امسال، دهه مبارک فجر پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با ایام شهادت حضرت فاطمه (س) مصادف شده و حال و هوای فاطمی به آن بخشیده است. معنویتی که همواره، پشتوانه انقلاب اسلامی بوده و خواهد بود.

انتخاب شعار محوری "سربلندی ملت ایران در پرتو جمهوری اسلامی با اقتدار همه جانبه و اقتصاد مقاومتی" در دهه فجر امسال، به ما یادآور می کند همه باید برای سربلندی و عزت ایران اسلامی تلاش کنیم.

اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان همراه با سایر اقشار، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) و تمامی شهیدان به حق پیوسته انقلاب، دفاع مقدس و شهدای حرم؛ جهادگونه، در مسیر شکوفایی و اعتلای انقلاب اسلامی ایران، در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری در کنار تلاش های ارزنده دولت تدبیر و امید به فعالیت های علمی ادامه می دهند.

بدون شک تلاش های علمی و دستاوردهای عظیم در بخش های مختلف سبب خواهد شد تا انقلاب اسلامی ایران بر تارک جهان، همچون خورشید بدرخشد.


٢١:٢٠ - پنج شنبه ١٢ بهمن ١٣٩٦    /    عدد : ٣٣٨    /    تعداد نمایش : ٣٥٤٨


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج