چاپ        ارسال به دوست

رئيس دانشگاه تحصيلات تكميلي صنعتي و فناوري پيشرفته در آئين تجليل از پژوهشگران؛

برنامه ها به سمت كاربردي كردن پژوهش و افزايش ارتباط دانشگاه با صنعت و سازمانها باشد

دكتر حسين محبي رئيس دانشگاه تحصيلات تكميلي صنعتي و فناوري پيشرفته  كرمان در آئين تجليل از پژوهشگران و گراميداشت هفته پژوهش و فناوري تصريح كرد:  برنامه هاي پژوهشي به سمت كاربردي كردن پژوهش ها و افزايش ارتباط دانشگاه با صنعت و سازمانها باشد.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه دكتر حسين محبي با تبريك هفته پژوهش و فناوري از تلاش پژوهشگران و فناوران دانشگاه تقدير كرد و گفت: موفقيت هاي دانشگاه در سطح كشور و رتبه هاي برتر  پژوهشگران و فناوران باعث افتخار است.

وي دستاوردهاي دانشگاه در سطح استاني، ملي و بين المللي را حاصل زحمات شبانه روزي استادان وپژوهشگران  دانست و از آموزش به عنوان زيربناي فعاليت هاي پژوهشي و فناورانه نام برد.

دكتر محبي با اشاره به جمعيت دانشجويي و فعاليت بيش از 140 عضو هيات علمي در دانشگاه، سرآمد و مطرح بودن دانشگاه در سطح كشور را نشانه توانمندي استادان و دانشجويان ارزيابي كرد كه با تلاش و مجاهدت هاي علمي منجر به دستاوردهاي ارزنده مي شود.

رئيس دانشگاه  با بيان اينكه سرانه چاپ مقاله استادان در دانشگاه حدود 3 است از استادان خواست: در كنار چاپ مقاله در جهت كاربردي كردن نتايج پژوهش ها حركت كنند. پژوهش ها ثمره داشته باشد و بتواند مشكلي ازجامعه را حل كند.

دكتر محبي افزود: استادان  دانشجويان  و فعاليت هاي پژوهشي شان رابه سمت نتايج كاربردي و ارتباط با صنعت سوق دهند.

رئيس دانشگاه تصريح كرد: طرحهاي خارج دانشگاه بايد به حدي برسد كه متناسب با رسالت دانشگاه در حوزه تحصيلات  تكميلي صنعتي و فناوري پيشرفته باشد.

دكتر محبي خطاب به دانشجويان و اعضاي هيات علمي  اظهار داشت: با افزايش طرحهاي خارجي؛ درآمد اختصاصي دانشگاه افزايش خواهد يافت و امكان هزينه اعتبارات بيشتردر زمينه پژوهشي و فناوري فراهم مي گردد توان تحقق چنين هدفي  در همه شما وجود دارد و بايد  خودمان را به صنايع و سازمانهاي استاني و كشوري معرفي كنيم.

رئيس دانشگاه با اشاره به مصوبه شوراي گسترش مبني بر اختصاص پارك علم و و فناوري به دانشگاه تحصيلات تكميلي صنعتي و فناوري پيشرفته از دانشجويان، اعضاي هيات علمي و ياوران علمي خواست از امكانات و ظرفيت هاي پارك بهره مند شوند.

دكتر محبي در پايان اظهار اميدواري كرد: درخشش و پيشرفت دانشگاه روند ارتقا خود را ادامه دهد و روز به روز اين روند در سطح كشور و بين المللي تداوم داشته باشد.

وي با تبريك مجدد هفته پژوهش گفت: "شما افتخار دانشگاه و كشور هستيد هنيشه بدرخشيد و باعث افتخار جامعه و كشور باشيد"

 

 

 


١٤:١٦ - چهارشنبه ٢٣ آذر ١٤٠١    /    عدد : ٣٥٨٦    /    تعداد نمایش : ٩١٩


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج