چاپ        ارسال به دوست

نماز جمعه ماهان، آئین سومین روز تدفین شهید گمنام و ویژه برنامه حماسه نهم دی در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته برگزار شد

آئین عبادی سیاسی نماز جمعه ماهان همراه با گرامیداشت حماسه ۹ دی و سومین روز تدفین شهید گمنام با حضور پرشور دانشگاهیان و مردم شهیدپرور ماهان، نمایندگان کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان محلی و استانی و هیات رئیسه دانشگاه در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، امام جمعه ماهان در خطبه های نماز با گرامیداشت حماسه ۹دی روز بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت بر بصیرت افزایی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کرد.

حجت الاسلام حبیب الله مختارآبادی با مهم خواندن وحدت حوزه و دانشگاه، برپایی نماز جمعه در دانشگاه را اقدامی ارزشمند توصیف کرد. وی با یادآوری نقش پیوند با ولایت، ارتباط دائمی با مردم و پیوند حوزه و دانشگاه در موفقیت نظام بر تربیت مدیران تراز جمهوری اسلامی در تعامل دو نهاد دانشگاه و حوزه تاکید کرد.

وی تحلیل واقعی از اوضاع و شرایط جامعه و تاثیرگذاری بر جامعه با الهام گرفتن از معنویت شهدا را از وظایف دانشگاهیان و مسئولان برشمرد و افزود: مطمئنا با حضور شهید گمنام در دانشگاه شاهد تعالی افزونتر دانشگاه خواهیم بود.

امام جمعه ماهان با اشاره به دهه مقاومت، گفت: با شهادت سردار سلیمانی قلب امام زمان شکست و جهان برای حاج قاسم اشک ریخت. معاون اداری و مالی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه ماهان در دانشگاه با گرامیداشت حماسه ۹دی تصریح کزد: جهاد تبیین از مصادیق بصیرت و میثاق با ولایت است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر امین باقی زاده با ادای احترام و گرامیداشت یاد و خاطره شهید گمنام از مساعدت های دکتر محبی رئیس دانشگاه، مسئولان استانی، مسئولان و مردم ماهان و دانشگاهیان در برگزاری باشکوه آئین های وداع، تشییع و تدفین شهید گمنام در دانشگاه تقدیر کرد.

دکتر باقی زاده با بیان اینکه دانشگاهیان در خط مقدم میثاق با ولایت قرار دارند خاطرنشان کرد: فعالیت های دانشگاه بالاخص در حوزه پژوهش و فناوری در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری است.

معاون اداری و مالی دانشگاه با گرامیداشت حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت میثاق ولایت تصریح کرد: همه باید برای عزت و افتخار جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نباشیم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فاریابی رئیس بسیج دانشجویی دانشگاه نیز با قرائت بیانیه بر خدمت مسئولان به مردم، بصیرت و پیوند با ولایت و جهاد تبیین تاکید کرد.

مرثیه سرایی و مداحی حاج رضا نبوی از دیگر بخش های برنامه سومین روز تدفین شهید گمنام در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناروی پیشرفته بود که فضای معنوی خاصی به مراسم داد.

جهت مشاهده گزارش تصویری خبر اینجا کلیک نمایید.


١٥:٢٢ - جمعه ٩ دی ١٤٠١    /    عدد : ٣٦٢٣    /    تعداد نمایش : ١٧٩٠


کاربر مهمان
1401/10/09 16:5
0
0
سلام پوشش تصویری این مراسم در دانشگاه تحصیلات تکمیلی ضعیف است

سلام باتشکر از نظر ارزنده شما ان شاالله بهبود می یابد. در خصوص این خبر بلافاصله خبر و عکس منتشر شد. سرعت انتشار خبر در حد سرعت خبرگزاری بود اما انتشار گزارش تصویری روی سایت به دیل تنظیمات، تخلیه حافظه دوربین ها و.قدی زمانبر است. اما در کانال مجازی دانشگاه به صورت لحظه ا یهم متن و هم عکس منتشر شد. در صورت تمایل با شماره 33778011 روابط عمومی تماس حاصل فرمایید و نظرات خود را درمیان بگذارید


نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج