چاپ        ارسال به دوست

یاوران آئین های تشییع و تدفین شهید گمنام در دانشگاه، تجلیل شدند

معاونان دانشجویی، فرهنگی و اداری، مالی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته از همکاران دانشگاه که در مراسم وداع، تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید گمنام در دانشگاه همکاری کردند با اهدای لوح سپاس تقدیر کردند. 

به گزارش روابط عمومی  دانشگاه دکتر روح اله فدائی نژاد معاون دانشجویی، فرهنگی و دکتر امین باقی زاده معاون اداری، مالی با اهدای لوح های جداگانه از اعضای هیئت علمی و یاوران علمی  که در آئین های وداع، تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در دانشگاه همکاری داشتند تقدیر نمودند.

دکتر فدائی نژاد مشارکت همکاران دانشگاهی در مراسم وداع، تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید گمنام را همدلانه و نشانه صفای باطن همکاران توصیف کرد. وی تصریح کرد: حضور باشکوه دانشگاهیان و اقشار مختلف مردم در دانشگاه در مراسم شهید گمنان روزهای به یادماندنی و تاریخی را ثبت کرد.

دکتر فدائی نژاد پیروی از شهدا و پایبندی به آرمان های آنها را از وظایف همه دانست و بر معرفی هرچه بیشتر ارزش های دفاع مقدس تاکید نمود.

دکترامین باقی زاده معاون اداری و مالی گفت:  حضور پرشور و گسترده اقشار مختلف مردم، اساتيد، کارکنان و دانشجويان در مراسم تشييع پيکر پاک و مطهر شهید گمنام، حماسه­ اي پر شکوه و به يادماندني را رقم زد. وی تصریح کرد: این حضور حماسی، مقاومت و جانفشاني ملت سربلند ايران اسلامي را در دوران پر افتخار دفاع مقدس زنده ساخت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ششم دی ماه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پیکر مطهر شهید گمنام با حضور دانشگاهیان و اقشار مختلف مردم از میدان امام خمینی شهر ماهان کرمان تا دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته تشییع و در گلزار شهید دانشگاه به خاک سپرده شد.

از آن زمان تاکنون، مرقد مطهر شهید گمنام در دانشگاه شاهد حضور دلدادگان به شهیدان و فرهنگ ایثار و شهادت است و برنامه های مختلف  فرهنگی، مذهبی با محوریت شهید گمنام در دانشگاه برگزار می گردد.


١١:٤١ - سه شنبه ٩ اسفند ١٤٠١    /    عدد : ٣٧٨١    /    تعداد نمایش : ٨٨٤


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج