چاپ        ارسال به دوست

در دیدار نوروزی دانشگاهیان با اعضای هیئت رئیسه دانشگاه تحصیلات تکمیلی؛

تاکید دکتر محبی بر ارتقا طرح های برون دانشگاهی در سال جدید

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تحصیلات تکمیلی، صنعتی و فناوری پیشرفته دکتر محبی رئیس دانشگاه صبح امروز چهارشنبه 16 فروردین 1402 در محل سالن کنفرانس دانشگاه و  دیدار عیدانه با اساتید و یاوران علمی دانشگاه با تبریک عبد نوروز و ماه ضیافت الهی گفت: سال 1401 بهار دانشگاه در تمامی زمینه های علمی، پژوهشی و فرهنگی و دانشجویی بود، سالی  پربار و سرشار  از موفقیت که منجر به استقلال اکثر ارکان دانشگاه گردید.

رئیس دانشگاه تشییع و تدفین پیکر شهید گمنام در دانشگاه را مایه برکت و عزت دانست و با اشاره به موفقیتهای دانشگاه از جمله مقام نوزدهم در بین دانشگاههای کشور، رتبه ششم دانشگاههای صنعتی کشور، انتخاب 3 بانوی تاثیر گذار کشوری از بین اساتید، یاوران علمی و دانشجویان این دانشگاه،  انتخاب پژوهشگران و فناوران برتر کشوری از بین اساتید این دانشگاه، استقلال هیئت ممیزی دانشگاه، صدور مجوز راه اندازی دفتر نهاد مقام معظم رهبری   در دانشگاه، اظهار داشت: این موفقیت ها باید در سایه اتحاد و همدلی اساتید، یاوران علمی و دانشجویان با سرعت بیشتر تداوم داشته باشد.

دکتر محبی ضمن بیان جذب حداکثری اعتبارات دانشگاه در حوزه های مختلف در سال گذشته افزود: در سال جدید با پی گیری های دکتر زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی اعتبارات بسیار خوب استانی و کشوری به دانشگاه اختصاص داده شده که کمک بزرگی در جهت رسیدن به اهداف عالیه دانشگاه خصوصا در حوزه فناوری خواهد بود .

رئیس دانشگاه با بیان اینکه سیاست وزارت علوم و سازمان برنامه و بودجه بر افزایش طرحهای برون دانشگاهی و تقاضا محور است تا بتوانند نیازهای فناوری دستگاههای اجرایی و بخش خصوصی را مرتفع نمایند اظهار داشت: اعضا هیئت علمی تلاش کنند طرحهای برون دانشگاهی را در حوزه ارتباط با صنعت و جامعه افزایش دهند تا بتوانیم از این راه حمایتهای بیشتری از طرحهای پژوهشی درون دانشگاهی داشته باشیم.

دکتر محبی با بیان اینکه اعتبارات پژوهشی افزایش آنچنانی نداشته است تصریح کرد: باید برای افزایش درامدهای اختصاصی دانشگاه تلاش کنیم.

رئیس دانشگاه با بیان اینکه ماموریت دانشگاه ؛ در زمینه تحصیلات تکمیلی، صنعتی و فناوری پیشرفته است افزود: باید در همین راستا تلاش کنیم و با تصویب رشته های دکتری راهبردهای دانشگاه را تقویت کنیم.

در ادامه معاون اداری، مالی و مدیریت منابع  ضمن تبریک عید نوروز و ماه مبارک رمضان به همکاران اظهار داشت: به نمایندگی از طرف هیئت رئیسه، اساتید، یاوران علمی و دانشجویان مراتب تقدیر و سپاس خود را از تلاشها و راهبردهای حکیمانه ریاست محترم دانشگاه اعلام می دارم.

دکتر امین باقی زاده عنوان کرد: با تلاشهای مجموعه؛ تمامی  مراحل و شرایط در دانشگاه به عنوان یک دانشگاه مستقل و مادر تکمیل شده است و همگی باید در سال 1402 تلاش کنیم این ارکان در سطوح بالاتر ارتقاء یابد.

دکتر باقی زاده اظهار داشت: موفقیتهای 1401 با سادگی به دست نیامد و نشان از یک حرکت بزرگ و وسیع در حوزه های مختلف توسط اساتید و یاوران علمی با اتحاد و همدلی  بود.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع  دانشگاه در پایان بیان داشت: تلاش کنیم با حمایت یکدیگر و همدلی ؛ ضعفها را برطرف و نقاط قوت را تقویت نماییم و امیدواریم در سال 1402 با تلاش همگانی و بستر سازی مناسب توسط یاوران علمی دانشگاه در تمام زمینه های علمی، پژوهشی، فناوری و فرهنگی در سطح استانی، ملی و بین المللی بدرخشد.

 


١٣:٣٢ - چهارشنبه ١٦ فروردين ١٤٠٢    /    عدد : ٣٨٣٢    /    تعداد نمایش : ١٢٨٦


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج