چاپ        ارسال به دوست

در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته و با حضور حدود سیصد شرکت کننده و علاقه مند ؛

رویداد فاراتون با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد

 

تیم های برگزیده رویداد استارتاپی فاراتون، در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته معرفی و تجلیل شدند.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، مرحله سوم و پایانی  "فاراتون" (رویداد استارتاپی قراتر از ماراتون) شامگاه یازدهم اسفندماه با معرفی تیم های برگزیده به پایان رسید.

مرحله سوم این رویداد روزهای پنج شنبه و جمعه در مرکز همایش های دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان برگزار شد.

دراین رویداد دکتر مسعود ترکزاده ماهانی سرپرست پارک علم و فناوری استان در سخنانی

با تاکید بر لزوم اشتغال زایی دانش بنیان در کشور گفت: باید به سمت کسب و کارهای جدید که نیاز به سرمایه گذاری پایینی دارند برویم و استارتاپ ها در این زمینه راهگشا هستند.

دگتر ترکزاده ماهانی  از برگزارکنندگان استارتاپ ها خواست، اولویت های استان را برای رونق کسب و کار در نظر بگیرند.

همچنین جاوید مومنی عضو کمیته سیاستگذاری فاراتون گفت: در فاراتون که طی ۳ گام در ۴ هفته برگزار شد، ۹۰ نفر ثبت نام   و در رویداد  شرکت کردند ضمن آنکه اختتامیه در مجموع با حضور حدود 300 نفر از شرکت کنندگان و علاقه مندان برگزار شد.

این ۹۰ نفر پس از پنل های تخصصی ارائه فرصت ها که در اتاق بازرگانی کرمان برگزار شد، با بررسی و ارائه  ایده ها به ۱۶ تیم گروه بندی شدند.

مومنی افزود: تمامی این ۱۶ تیم پس از طی مدت آموزش و مربیگری فاراتون در جمعه ۱۱ اسفند طرح‌های خود را به داوران ارائه دادند که ۳ تیم «ترنج» در زمینه تولید محتوا در حوزه صنایع دستی، «قندی» برای ارائه راه حل کنترل دیابت با استفاده از اپلیکیشن موبایل و «شب با ما» برای معرفی خدمات و تورهای جدید گردشگری در شبها توسط داوران به عنوان سه تیم برتر این رویداد شناخته شدند.

به گفته وی تیم اول ۸ میلیون تومان، تیم دوم ۵ میلیون تومان و تیم سوم ۲ میلیون تومان جایزه نقدی و همچنین تیم اول ۲ میلیون تومان و دو تیم دیگر ۱.۵ میلیون تومان خدمات آی تی از طرف حامی فاراتون دریافت کردند.

همچنین دو تیم «مسواک» که قصد تولید یک مسواک بدون نیاز به آب و خمیردندان دارد و «می پز» که برای ارائه دستور و مواد غذایی و ارائه غذای نیمه آماده فعالیت خواهد کرد به عنوان دو تیم شایسته تقدیر معرفی شدند.

وی از مشارکت پارک علم و فناوری استان و دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته در برگزاری فاراتون تقدیر کرد.


  گزارش تصویری


٢١:١٥ - شنبه ١٢ اسفند ١٣٩٦    /    عدد : ٣٨٥    /    تعداد نمایش : ٣٢٥٨


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج