چاپ        ارسال به دوست

دکتر محبی در آئین گرامیداشت روز معلم در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان:

دانشگاهیان در تحقق شعارسال نقش اساسی دارند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تحصیلات تکمیلی، صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان دکتر حسین محبی رئیس دانشگاه در ایین گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم ضمن تبریک این روز گفت: ما دانشگاهیان با توجه به مسولیت سنگینی که بر دوشمان است عاشق معلمی بدون توجه به مادیات هستیم و در حین کلاس تمام فکر و اندیشه ما متوجه آموزش می باشد و همین عشق است که موجبات پیشرفت جامعه و شما دانشجویان را رقم زده است.

دکتر محبی ادامه داد: سال گذشته پیشرفتهای زیادی داشتیم. امسال با توجه به شعار سال که توسط مقام معظم رهبری اعلام شد اصلی ترین ماموریت ما در حوزه رشد تولید تعریف می شود و اعتبارات بسیار خوبی جذب نمودیم باید تلاش کنیم این منابع در جهت توسعه و پیشرفت آموزش، پژوهش و فناوری هزینه شود.

رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی، صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان خطاب به اساتید بیان داشت: خودسازی باید سرلوحه آموزش در دانشگاه باشد اگر نتوانیم دانشجویی بهتر از خودمان تربیت کنیم موفق نبوده ایم، هنر این است که آیندگانی بهتر از خودمان آموزش دهیم و تحویل جامعه دهیم.

دکتر محبی نمره دانشگاه را در این زمینه مطلوب دانست و افزود: خوشبختانه دانشجویان ما طی سالهای گذشته موفقیتهای زیادی را کسب نمودند و اکثریت سربار جامعه نیستند و در خدمت دانشگاهها و صنعت می باشند.

رئیس دانشگاه تاکید کرد: در سال 1402 تلاش کنیم علم تولید شده در مجموعه را به علم نافع و تبدیل به عمل و ثروت نماییم تا همچنان افتخار استان و کشور بمانیم.

رئیس هیئت امنا پارک علم و فناوری هایتک کرمان در پایان گفت: تولد پارکی دیگر به عنوان پارک علم و فناوری استان کرمان نوید بخش روزهای بسیار خوبی برای اکوسیستم دانش بنیان استان خواهد بود ما باید در کنار همدیگر در جهت کمک به فناوران و کارآفرینان استان همت نماییم.

 

 

همچنین دکتر علی نگارستانی معاون آموزشی دانشگاه در سخنانی با تبریک روز استاد از اعضای هیات علمی و فعالیت های کارشناسان آموزش تقدیر نمود.

وی به پذیرش دانشجوی دکتری در قالب طرح استاد محور اشاره کرد و آن را فرصتی ارزنده برای دانشگاه توصیف کرد.

دکتر نگارستانی گزارشی از اقدامات معاونت آموزشی دانشگاه ارائه نمود.


١٤:٠٦ - سه شنبه ١٢ ارديبهشت ١٤٠٢    /    عدد : ٣٨٦٩    /    تعداد نمایش : ٨١٤


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج