چاپ        ارسال به دوست

با حضور رئیس پژوهشگاه علوم و تکنولوژی پیشرفته و علوم محیطی؛

آئین تجلیل از کارشناسان آزمایشگاه های دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته برگزار شد

در نشستی به مناسبت روز علوم آزمایشگاهی و زاد روز حکیم سید اسماعیل جرجانی؛ پیش از ظهر سه شنبه 2 خردا ماه 1402 در مرکز همایش های دانشگاه ازکارشناسان آزمایشگاه های دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی کرمان تجلیل شد.

در این نشست دکتر هادی بیت الهی رئیس پژوهشگاه ضمن تبریک روزعلوم آزمایشگاهی و بیان تاریخچه ای درباره حکیم جرجانی و با تقدیر از کارشناسان به نقش اصلی آزمایشگاه ها در انجام کارهای علمی - پژوهشی، اشاره نمود و برگزاری چنین نشست هایی را به منظور ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات از سوی کارشناسان در راستای ارتقاء حوزه آزمایشگاهی حائز اهمیت دانست.

در ادامه دکتر حکیمه علومی معاون پژوهش و فناوری پژوهشگاه از فعالیت ها و پیگیری های  صورت گرفته در مجموعه آزمایشگاه های دانشگاه جهت ارتقا تجهیزات  آزمایشگاهی در راستای پیشبرد اهداف پژوهشی گزارشی ارائه کرد.

وی همچنین  با اشاره به تلاش های دلسوزانه، مخلصانه و شایسته تقدیر کارشناسان آزمایشگاه اظهار داشت: یکی از اهداف دانشگاه درآمدزایی از طریق همکاری آزمایشگاه ها است و خواستار تلاش بیشتر کارشناسان در این زمینه هستیم.

به گزارش روابط عمومی در ادامه نشست، کارشناسان به بیان مسائل و پیشنهادات خود پرداختند و پیرامون مسائل مطرح شده بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت 

گفتنی است در پایان از کارشناسان آزمایشگاه با حضور مسئولین حوزه پژوهشی و روسای دانشکده ها و پژوهشکده ها با اهدای لوح و هدایا تقدیر شد.

 


١٣:١٠ - سه شنبه ٢ خرداد ١٤٠٢    /    عدد : ٣٩٠٩    /    تعداد نمایش : ١٠٦٠


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج