چاپ        ارسال به دوست

رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته در پیامی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند تاکید کرد:

تعهد و شایستگی یاوران علمی در رشد و تعالی دانشگاه حائز اهمیت است.

دکتر حسین محبی رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته در پیامی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند؛ تقوای کاری، تعهد و شایستگی یاوران علمی را در توسعه و بالندگی دانشگاه حائز اهمیت برشمرد.

بنام خداوند بخشنده و مهربان

آنچه که موجب تسلّی است این است که کار برای خداست و چیزی که برای خداست محفوظ است.

                                                                                     امام خمینی(ره)


به گزارش روابط عمومی در این پیام دکتر محبی با بیان اینکه هفته دولت یادآوری برای خدمات صادقانه و ماندگار شهيدان معزز، رجايي و باهنر است؛ اذعان داشت: این دو شهید بزرگوار؛ الگوهای جاویدان تقوا، فضایل انسانی و خدمتگزاری خالصانه به مردم برای همه اقشار درهمه دوران ها می‌باشد.

وی همچنین با اشاره به نامگذاری سومین روز «هفته دولت» بنام «روز کارمند» تصریح کرد: گرامیداشت روز کارمند زمینه‌ساز اعتلای مدیریت در نظام اداری و ارتقای شأن و منزلت اجتماعی کارکنان دولت می باشد و افزود: در نظام اسلامی کارمندان در کسوت خدمتگزاری به جامعه جایگاهی والا و با ارزش در نزد پروردگار دارند.

رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی کرمان با بیان اینکه قطعاً رشد و توسعه دانشگاه که هدف اصلی اش تربیت نیروهای متخصص و متعهد کشور است، مرهون تعهد، توانمندی و شایستگی کارکنان آن می‏باشد و تصریح کرد: تلاش‏های صادقانه و بی دریغ یاوران علمی در عرصه های مختلف در کنار استادان و دانشجویان، این مجموعه را در رسیدن به اهداف عالی نظام آموزشی و پزوهشی کشور یاری کرده است.

دکتر محبی اذعان داشت: در یک سال گذشته شاهد ارتقاء جایگاه دانشگاه در شاخص های محتلف  بوده ایم؛ بطوریکه دستاوردها و افتخارات بسیار خوبی در سطوح ملی و بین المللی از جمله رتبه 19 در بین دانشگاه های کشور، رتبه پنج شاخص فناوری در بین دانشگاه های صنعتی، رتبه ششم دربین دانشگاه های صنعتی کشور، قرارگرفتن در زمره 15 دانشگاه برتردرحوزه زیست فناوری و... .  کسب شده است.

در بخشی دیگری از پیام، رئیس دانشگاه خطاب به یاوران علمی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته عنوان کرد: همانطوریکه همواره ارزش های ازلی و ابدی همچون تقوا، درستکاری و خدمتگزاری را سرلوحه کار خود قرار داده اید و در هر شرایطی آن را حفظ نموده هم اکنون نیز با تلاشی مضاعف و با ابتکار و خلاقیت، مسیرهای اداری را هموار ساخته و با همدلی و خرد جمعی و تعاملات بیش از پیش و ارائه پیشنهادات ارزنده در بهبود کیفیت کلیه فعالیت ها در مسیر رشد و اعتلای دانشگاه گام برداشته تا بتوانیم با خدمت رسانی به جامعه دانشگاهی و جلب رضای باری‌تعالی موفق‌تر از گذشته حرکت نمائیم.

دکتر محبی در پایان ضمن گرامیداشت نام و یاد شهدای گرانقدر دولت، فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را به کلیه کارکنان دولت جمهوری اسلامی ایران به ویژه یاوران علمی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته که خالصانه در اعتلای اهداف و آرمان های دانشگاه تلاش می کنند تبریک و تهنیت گفت و از خداوند متعال برای این عزیزان بهروزی، موفقیت و سلامتی را خواستار شد


٢٠:٤٥ - جمعه ٣ شهريور ١٤٠٢    /    عدد : ٤١٠٥    /    تعداد نمایش : ٧٦١


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج