چاپ        ارسال به دوست

بازدید اعضا مرکز همکاری‌های ریاست‌جمهوری از نمایشگاه دائمی پارک علم و فناوری هایتک کرمان

 اعضا مرکز همکاری‌های ریاست‌جمهوری، در تاریخ ۳۱ مردادماه ۱۴۰۲ از نمایشگاه دائمی پارک علم و فناوری دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری‌های پیشرفته کرمان بازدید به عمل آوردند.

 به گزارش روابط‌عمومی پارک علم و فناوری، در این بازدید دکتر «محققی» و مهندس «خلیل‌پور» اعضاء مرکز همکاری‌های ریاست‌جمهوری که زیرمجموعه نهاد ریاست‌جمهوری است، به همراه دکتر «سعیدی» معاون پژوهشی دانشگاه باهنر و دکتر «جهانشاهی» مدیر مرکز رشد افضلی‌پور حضور داشته و با شرکت‌ها حاضر در نمایشگاه و محصولاتشان آشنا شدند. در این بازدید دکتر «کی‌نیا» ریاست پارک علم و فناوری، دکتر «هاشمی‌نژاد» مدیر مرکز رشد پارک علم و فناوری، مهندس «شمسی» معاونت پشتیبانی پارک علم و فناوری هم حضور داشتند.

 به گفته مهندس «خلیلی» نماینده مرکز همکاری‌های ریاست‌جمهوری در استان کرمان، هدف از این بازدید شناسایی توانایی‌های شرکت‌های زیر مجموعه پارک علم و فناوری بوده است. وی تأکید کرد، این شناسایی برای ایجاد همکاری‌های مشترک مرکز با واحدهای صنعتی، فناور و نوآور استان صورت گرفته و تلاش بر این است که از ظرفیت مرکز تعاملات برای ایجاد زمینه همکاری شرکت‌های پارک با شرکت‌های خارج از کشور استفاده شود.

 گفتنی است در زمان بازدید، تعدادی از نمایندگان شرکت‌ها در نمایشگاه دائمی پارک علم و فناوری هایتک کرمان حضور داشته و علاوه بر معرفی محصولات و چالش‌های خود را هم در این بازدید مطرح کردند.


١٢:٠٧ - سه شنبه ٣١ مرداد ١٤٠٢    /    عدد : ٤١١٦    /    تعداد نمایش : ٨٠٠


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج