چاپ        ارسال به دوست

دکترحسین محبی؛

امام خمینی (ره) نه تنها به عنوان رهبری حکیم و دوراندیش، بلکه به عنوان معلمی بزرگ که با آموزه‌های خود، مسیر زندگی بسیاری از ما را روشن ساخت، شناخته می‌شوند.

در این ایام سوگواری، یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) را گرامی می‌داریم. امام خمینی (ره) نه تنها به عنوان رهبری حکیم و دوراندیش، بلکه به عنوان معلمی بزرگ که با آموزه‌های خود، مسیر زندگی بسیاری از ما را روشن ساخت، شناخته می‌شوند.



همچنین،  سالروز قیام ۱۵ خرداد را  که نقطه عطفی در تاریخ معاصر ایران و نمادی از مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر ظلم و استبداد است را گرامی می‌داریم. این روز، یادآور اراده و تلاش‌های بی‌وقفه مردم برای دستیابی به استقلال و آزادی است.



دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته، در این روزهای تأمل برانگیز، بر آن است تا با تأکید بر ارزش‌های انقلاب اسلامی و آموزه‌های امام خمینی (ره)، در تربیت نسلی متعهد و آگاه، نقش خود را به خوبی ایفا کند.



در پایان، از خداوند متعال می‌خواهیم که روح بلند امام خمینی (ره) را با اولیاء و صالحین خود محشور فرماید و ما را در پیروی از راه ایشان و حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی موفق گرداند.




 


١٢:٣٩ - يکشنبه ١٣ خرداد ١٤٠٣    /    عدد : ٤٧٩٢    /    تعداد نمایش : ١٦٣٥


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج