چاپ        ارسال به دوست

رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته؛

دغدغه دانشجویان عزیز در زمینه مدیریت مصرف آب ستودنی است

رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان در پاسخ به درخواست دانشجویان  گفت: "دغدغه دانشجویان عزیز در زمینه بحران کم آبی و مصرف بهینه آب ستودنی و قابل تقدیراست."


 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تحصیلات تکمیلی و صنعتی پیشرفته، دکتر محمد جواد آروین با اشاره به بحران کم آبی در کشوربر لزوم آگاه سازی همگانی در این خصوص تاکید کرد و گفت: دانشجویان می توانند به عنوان سفیران آگاه سازی در زمینه مصرف بهینه آب در بخش های مختلف عمل کنند.

 

دکترآروین از دانشجویان دانشگاه که با ارسال نامه ای خواستار اصلاح الگوی مصرف آب در بخش های مختلف دانشگاه شدند تقدیر کرد و گفت: از سال گذشته جلسات متعددی در چهارچوب حرکت به سمت ایجاد دانشگاه سبز برگزار و موضوع مدیریت بحران آب نیز مورد توجه جدی قرار گرفته است.

 

دکترآروین بابیان اینکه طرحی جامع درخصوص تغییر سیستم آبیاری فضای سبز دانشگاه تهیه و اعتبار آن مصوب گردیده است تصریح کرد: اجرای این طرح بزودی آغاز می شود.

 

 رئیس دانشگاه توجه به مصرف صحیح آب را امری خداپسندانه و عام المنفعه توصیف کرد و از دانشجویان خواست در سایر فعالیت های عام المنفعه نیز ورود پیدا کرده و دانشگاه را در این امور، همراه خود بدانند.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه، هفته قبل 61 دانشجو با امضای نامه ای به دکتر محمد جواد آروین رئیس دانشگاه، ضمن اشاره به بحران کم آبی پیشنهاداتی را مطرح  و خواستار بهبود مدیریت مصرف آب شدند.

 

در همین راستا روز دوشبه 10 اردیبهشت ماه پخش فیلم مستند مادرکشی با موضوع بحران آب همراه با جلسه نقد و بررسی به همت انجمن اسلامی در دانشگاه برگزار شد.


 



١٣:٤٣ - دوشنبه ١٠ ارديبهشت ١٣٩٧    /    عدد : ٤٨٠    /    تعداد نمایش : ٦١٢٣


کاربر مهمان
1397/02/11 19:48
0
0
با سلام درست است کار فرهنگی را فارغ از نام انجام می دهیم ولی بردن نام انجمن اسلامی سبب دلگرمی فعالین این تشکل می شود.

سلام از تذکر شما سپاسگزارم (تقی زاده)


نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج