چاپ        ارسال به دوست

آيين غبار روبي نمازخانه آل یاسین دانشگاه برگزار شد

همزمان با آغازین روزهای ماه مبارک رمضان، آيين غبار روبي  نمازخانه آل یاسین دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی نمازخانه به‌عنوان کانون عبادت و تقوا، باید علاوه بر جذابیت معنوی، از جذابیت ظاهری نیز برخوردار باشد؛ بنابراین نمازخانه که پایگاه‌های زمینی توحید و متعلق به خداوند هستند، باید از سیمایی درخور صاحب‌خانه برخوردار گردند.

بر همین اساس در آیین غبار روبي نمازخانه آل یاسین دانشگاه، نیروهای  واحد خدمات، عاشقان ميهماني خدا؛ غبار از نمازخانه زدودند و با هدف جلب رضايت الهي و قرب به درگاه احديت، خانه خدا را پاك و پاكيزه كردند.

مالک نیکویی مسئول واحد خدمات،  با تبریک فرارسیدن ماه میهمانی خدا، غبارروبی مساجد و نمازخانه ها را آماده کردن خانه خدا برای پذیرائی از میمهانان این ماه برشمرد و گفت: وقتی دل‌های مسلمین در این ماه به واسطه روزه گرفتن و عبادت پاک و تمیز می‌شود لازم است خانه خدا نیز در این ضیافت بزرگ الهی تمیز و پاکیزه شود.


١١:٢٢ - دوشنبه ٣١ ارديبهشت ١٣٩٧    /    عدد : ٥٢٨    /    تعداد نمایش : ٦٠٤٩


کاربر مهمان
1397/03/01 9:36
0
1
په میخواستند پاک نکنند، کارشون همینه

سلام با تشکر از نظر شما و وقتی که گذاشتید. همه ما وظایف شغلی داریم و باید انجام دهیم در خصوص غبارروبی از نمازخانه به مناسبت ماه مبارک رمضان اما به رسم ادب و ارادت و برپایه سنتی دیرین و عشقی وافر بسیاری از افراد و کارمندان و .... در دانشگاه ها مبادرت به غبارروبی از نمازخانه و مساجد دانشگاهی می کنند همچنان که مردم نیز به صورت داوطلبانه در مساجد حاضر می شوند و غبار از آنها برمی گیرند. ان شاالله اینن سنت پسندیده با مشارکت کارکان در دانشگاه برگزار شود اما تلاش نیروهای خدمات را هم باید دید همچنان که تلاش سایرین را هم باید دید. انتشار خبر به مناسبت ماه مبارک رمضان و برپایه ارزش ها ی خبری از جمله :"مجاورت جغرافیایی و معنوی" صورت گرفته است. البته ما سعی می کنیم اخبار همه حوزه ها و بخش ها را پوشش دهیم اگر احیاینا شما و همکاران سوژه ای برای انتشار خبر دارید روابط عمومی را در جریان بگذارید. خداقوت به شما و همه کارکنان دانشگاه. در این ماه عزیز از شما التماس دعاداریم. برایمان دعا فرمایید تا خداوند توفیقمان دهد تا غبار از دل برگیریم.


نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج