چاپ        ارسال به دوست

آغازفصل جدیدی در نهاد نمایندگی رهبری دانشگاه

حجت الاسلام ابوذرعرب تکریم وحجت الاسلام هادی محمدآبادی بعنوان مسول جدید معرفی شدند.

 

در آئینی که با حضور حجت الاسلام محمدصباحی، مسئول نهاد نمایندگی رهبری استان کرمان، و هیئت رئیسه و شورای فرهنگی دانشگاه برگزار شد، از زحمات حجت الاسلام ابوذرعرب تقدیر و حجت الاسلام هادی محمدآبادی به عنوان مسئول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه معرفی گردید.

 این مراسم نمادی از ادامه راه و تعهد به ارزش‌های انقلاب اسلامی و تأکید بر اهمیت نقش علما در ترویج فرهنگ دینی و اخلاقی در میان جامعه دانشگاهی بود.

حجت الاسلام محمد صباحی در سخنانی، از تلاش‌ها و پیگیری‌های دکتر حسین محبی، رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته، در راستای ایجاد نهاد رهبری در دانشگاه و همکاری نزدیک وی با این نهاد، قدردانی کرد.

 این مراسم نشان دهنده اهمیت همکاری میان نهادهای دینی و دانشگاهی و نقش آنها در ترویج فرهنگ اسلامی و اخلاقی بود. امید است که حجت الاسلام محمدآبادی با استعانت از رهنمودهای مقام معظم رهبری و همکاری هیئت رئیسه و شورای فرهنگی، در ارتقاء سطح فرهنگی و معنوی دانشگاه و تحقق اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی ایران، موفق و مؤثر واقع شوند.

 حجت الاسلام محمدآبادی در سخنانی، بر لزوم همکاری و هم‌افزایی بین نهادهای دینی و دانشگاهی تأکید و ابراز امیدواری کرد که در سایه توجهات خاص الهی و با استعانت از رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری، بتواند در جهت ارتقاء سطح فرهنگی و معنوی دانشگاه گام‌های مؤثری بردارد.

در پایان این مراسم از حجه الاسلام عرب بابت همکاری های ارزنده ای که در مدت اخیر داشتند، تقدیر شد.

 

 

 


١٠:٣٥ - سه شنبه ١٩ تير ١٤٠٣    /    عدد : ٤٨٤٠    /    تعداد نمایش : ٤٩٦


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج






اطلاعیه ها (بایگانی)