اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد سال1402
دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته
ضمن عرض تبریک به پذیرفته شدگان عزیز، برای همگان دستیابی به مدارج علمی و اخلاقی توام با موفقیت، بهروزی و سعادت را از درگاه خدواند متعال خواهانیم.خواهشمند است اطلاعیه حاضر را به طور کامل مطالعه نموده و سپس اقدام به انجام ثبت نام نمائید.
فرایند ثبت نام و پذیرش دانشجویان ورودی جدید این دانشگاه به صورت الکترونیکی (غیرحضوری) و تحویل اصل مدارک به صورت حضوری است.
از آنجا که بازه زمانی ثبت نام الکترونیکی (غیرحضوری) این دانشگاه در مورخ 1402/06/19 لغایت 25/06/ 1402 میباشد، ضروری است پذیرفتهشدگان گرامی پس از مطالعه کامل این اطلاعیه ودانلود فرم های مورد نیاز از سایت دانشگاه و تکمیل و تایید آن ها ، فرم های لازم را در مرحله بارگذاری مدارک بر اساس دستور العمل ثبت نام از طریق سامانه جامع آموزش (گلستان) به آدرس http://golestan.kgut.ac.ir ارسال نموده و اصل فرم ها و مدارک را نیز از تاریخ 1402/07/03 تا تاریخ 1402/07/11 همزمان با شروع کلاسها تحویل اداره اموزش دانشگاه گردد.
الف) مدارک لازم جهت بارگذاری:
مدارکی که لازم است پذیرفته شدگان گرامی اسکن نمایند تا در مراحل ثبت نام الکترونیکی بارگذاری شود. (اندازه هر فایل 250 کیلوبایت و با فرمت jpg، وکیفیت بسیار خوب) و اصل آنها را از طریق پست به آدرس دانشگاه ارسال نمایند:
1. روی کارت ملی
2. پشت کارت ملی
3. صفحه اول شناسنامه
4. صفحه دوم و سوم شناسنامه
5. صفحه توضیحات شناسنامه
6. کارت پایان خدمت یا معافیت دائم نظام وظیفه برای پذیرفته شدگان فاقد معافیت تحصیلی
7. عکس 4×3
8. اصل مدرک کارشناسی (پذیرفته شدگانی که به دلایلی قادر به ارائه مدرک کارشناسی نمی باشند باید فرم شماره 2 (فرم مدرک کارشناسی و معدل) را پس از تکمیل و تایید توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ کارشناسی (لیسانس) اسکن نموده و بارگذاری نمایند.
لازم به ذکر است کلیه پذیرفته شدگان لازم است از تاریخ 1402/07/03 تا 1402/07/11 نسبت به تحویل اصل مدرک کارشناسی (اصل گواهی موقت و یا اصل دانشنامه همراه با ریز نمرات ) خود اقدام نمایند در غیر اینصورت از ادامه تحصیل دانشجو جلوگیری خواهد شد.
9. اصل گواهی معدل کاردانی یا مدرک کاردانی مخصوص دانشجویانی که در مقطع کارشناسی ناپیوسته فارغ التحصیل گردیده اند.
ب) فرم های لازم جهت تکمیل و بارگذاری:
پذیرفته شدگان باید فرم های مربوطه را از سایت دانشگاه دانلود و چاپ نموده و پس از تکمیل، اسکن مناسب از آنها با حداکثر حجم 250 کیلوبایت و فرمت jpg، تهیه نموده و در مراحل ثبت نام غیر حضوری (الکترونیکی) بارگذاری نمایند و اصل فرم های تکمیل شده را به همراه سایر مدارک به صورت حضوری به دانشگاه تحویل دهند.
فرم شماره1- فرم تایید فارغ التحصیلان رتبه اول دانشگا ها و موسسات آموزش عالی باید این فرم را پس ازتایید دانشگاه محل تحصیل قبلی بارگذاری و ارائه نمایند.
1. فرم شماره 2- فرم مدرک کارشناسی و معدل مخصوص پذیرفته شدگانی که به هر دلیلی قادر به تحویل دانشنامه و ریزنمرات یا گواهی موقت فراغت از تحصیل خود در مقطع کارشناسی نمی باشند باید این فرم را پس از تایید توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ کارشناسی (لیسانس) بارگذاری و ارائه نمایند
2. فرم شماره 3- مربوط به آن دسته از پذیرفته شدگان که کلیه واحدهای درسی آنان تا 1402/06/31 با موفقیت به اتمام برسد ولی زمان فراغت از تحصیل آنان به هر علت (به شرطی که برای نیمسال اول سال تحصیلی 1403-1402 واحدی اخذ نکرده باشند و یا واحد درسی اخذ شده آنان به هر علت به صورت معرفی به استاد باشد) تا تاریخ 1402/09/30 باشد.
3. فرم شماره 4- فرم تقاضانامه برای بهره مندی از مزایای آموزش رایگان در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور مخصوص پذیرفته شدگان دوره روزانه
4. فرم شماره 5- فرم میانگین معدل مخصوص پذیرفته شدگانی که در زمان اعلام نتايج اوليه و تكميل فرم انتخاب رشته (مورخ 1402/03/11 لغايت 1402/03/16) دانشجوي سال آخر بودهاند و حداكثر تا تاريخ 1402/06/31فارغالتحصيل ميشوند. فرم را که قبلا برای ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد تکمیل نموده اند لازم است تا اصل فرم حاضر را بارگذاری نموده و همراه سایر مدارک تحویل داده شود.
5. فرمشماره6- فرم پایش سلامت، کلیه دانشجویان به آدرس https://portal.saorg.ir/mentalhealth وارد شده فرم های مربوطه تکمیل و در پایان از صفحه دارای کد رهگیری عکس گرفته و در قسمت مربوطه بارگذاری نموده و همراه سایر مدارک ارسال شود.
6. فرم شماره7- فرم آگاهی دانشجویان از قوانین انضباطی، کلیه دانشجویان ملزم به تکمیل،تایید وتحویل آن به همراه سایر مدارک می باشند.
7. فرم شماره8 _ فرم تعهد عدم تحصیل همزمان، کلیه دانشجویان ملزم به تکمیل،تایید و تحویل آن به همراه سایر مدارک می باشند.
ج) مدارک لازم جهت نحویل به اداره آموزش دانشگاه:
پذیرفته شدگان گرامی بعد از پایان ثبت نام غیر حضوری (اینترنتی) بایستی مدارک زیر را به صورت حضوری از تاریخ 1402/07/03 تا 1402/07/11 به دانشگاه تحویل دهند.
ردیف
|
مدارک
|
توضیحات
|
1
|
اصل و یک برگ کپی مدرک کارشناسی
|
مورد تاييد وزارت علوم، تحقيقات و فناوري يا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي و يا شوراي عالي انقلاب فرهنگي كه در آن معدل دوره كارشناسي (ليسانس) قيد شده باشد.
|
2
|
اصل و یک برگ کپی از مدرک کاردانی
|
(در آن معدل کاردانی قید شده باشد) و ياگواهي معدل مقطع کارداني (براي دانشجويان داراي مدرک کارشناسي ناپيوسته)
|
3
|
شش قطعه عکس 4×3
|
تمام رخ 4×3 مربوط به سال جاری
|
4
|
کپی تمام صفحات شناسنامه
|
5
|
کپی کارت ملی پشت و رو
|
6
|
مدرک وضعیت نظام وظیفه
|
با توجه به بند «مقررات وظيفه عمومي» مندرج در صفحه 17 و 18 دفترچه راهنماي شماره يك آزمون ورودي دورههاي كارشناسي ارشد ناپيوسته سال 1402 مشخص كند (براي برادران).
- دانشجویان دارای کارت پایان خدمت و معافیت، لازم است کارت خود را برابر با اصل نموده و و به همراه سایر مدارک به دانشگاه تحویل دهند.
- دانشجویان مشمول با توجه به اینترنتی شدن درخواست های معافیت تحصیلی، دانشجویان برای دریافت معافیت تحصیلی نیاز به مراجعه حضوری به دانشگاه و دفاتر پلیس +10ندارند. بر طبق بند (د) اطلاعیه اقدام نمایند.
|
7
|
حکم مرخصی سالانه برای کارمندان دولت یا موافقت رسمی و بدون قيد و شرط سازمان متبوع
|
8
|
اصل موافقت نامه کتبی و بدون قید و شرط برای فارغ التحصیلان رشته های دبیری از اداره آموزش و پرورش شهرستان محل تعهد و خدمت خویش
|
9
|
فرم شماره1 (فرم تایید فارغ التحصیلان رتبه اول)
|
10
|
فرم شماره2 (فرم مدرک کارشناسی و معدل)
|
پذيرفتهشدگاني كه به دلايلي قادر به ارائه اصل مدرك كارشناسي یا گواهی موقت (ليسانس) نميباشند، لازم است اصل گواهي تاييد شده توسط دانشگاه يا موسسه آموزش عالي محل اخذ كارشناسي (ليسانس) با محتوي فرم شماره 2 را ارائه نمايند
|
11
|
فرم شماره 3 (فرم تعهد فراغت از تحصیل دانشجویان ترم آخر)
|
مربوط به آن دسته از پذیرفته شدگان که کلیه واحدهای درسی آنان تا 1402/06/31 با موفقیت به اتمام برسد ولی زمان فراغت از تحصیل آنان به هر علت (به شرطی که برای نیمسال اول سال تحصیلی1403-1402 واحدی اخذ نکرده باشند و یا واحد درسی اخذ شده آنان به هر علت به صورت معرفی به استاد باشد) تا تاریخ 1402/09/30 باشد.
|
12
|
فرم شماره 4 (فرم تقاضانامه برای بهره مندی آموزش رایگان)
|
مخصوص پذیرفته شدگان دوره روزانه
|
13
|
فرم شماره 5 (فرم میانگین معدل)
|
پذیرفته شدگانی که در زمان اعلام نتايج اوليه و تكميل فرم انتخاب رشته (مورخ 1402/03/11 لغايت 1402/03/16) دانشجوي سال آخر بودهاند و حداكثر تا تاريخ 1402/06/31 فارغالتحصيل ميشوند
فرم شماره 2 (مدرک کارشناسي و معدل) نيز به همراه فرم مذکوربراي اين دسته از پذيرفته شدگان به عنوان مدرک مکمل ضروري است
|
14
|
فرم شماره 6 (فرم پایش سلامت)
|
کلیه دانشجویان از طریق اکسپلورر وارد سایت سامانه سجاد شده، ثبت نام نموده و دو فرم کارنامه سلامت روان و کارنامه سلامت جسم را پر نمایید. بعد از تایید نهایی عکس از صفحه کد پیگیری هر کارنامه را بارگذاری و همراه سایر مدارک تحویل داده شود
https://portal.saorg.ir/mentalhealth
|
15
|
فرم شماره7- ( فرم آگاهی دانشجویان از قوانین انضباطی) کلیه دانشجویان ملزم به تکمیل،تایید و تحویل به همراه سایر مدارک می باشند
|
16
|
فرم شماره8 (فرم تعهد عدم تحصیل همزمان) کلیه دانشجویان ملزم به تکمیل،تایید و تحویل به همراه سایر مدارک می باشند.
|
17
|
پرینت تاییدیه تحصیلی
|
با توجه به الكترونيكي شدن تاييديه تحصيلي، جهت دريافت تاييديه تحصيلي و كد صحت مقطع قبلي خود به آدرس portal.saorg.ir مراجعه و ثبت نام انجام شود. راهنماي استفاده از خدمات در قسمت ثبت نام مي باشد.
بعد از دريافت كد 20 رقمي صحت به منوي خدمات - استعلام كد صحت مراجعه و پرینت تاييديه تحصيلي تحويل نماید
|
18
|
پرینت فرم مشخصات دانشجو
|
در صورتی که دانشجو کلیه مراحل را انجام داده با انتخاب این مرحله قادر خواهد بود کلیه اطلاعات وارد شده را چاپ نمایدو لازم است به همراه سایر مدارک تحویل نماید.
|
19
|
پرینت گواهی غیر حضوری دانشجو
|
نشان می دهد که دانشجو پذیرش غیرحضوری را انجام داده است و پرینت آن را به همراه سایر مدارک تحویل نمایید.
|
د) نحوه اخذ معافیت تحصیلی برای دانشجویان پسر مشمول:
با توجه به اینترنتی شدن درخواست های معافیت تحصیلی، دانشجویان برای دریافت معافیت تحصیلی نیاز به مراجعه حضوری به دانشگاه و دفاتر پلیس +10 ندارند.
دانشجویان مشمول خدمت سربازی باید به سامانه معافیت تحصیلی به آدرس sakha.epolice.ir مراجعه کرده و بعد از ثبت نام در سایت و وارد کردن نام کاربری و رمز سخا درخواست معافیت تحصیلی خود را ثبت و بعد از پرداخت هزینه ،معافیت تحصیلی خود را دریافت نمایند.
دانشجو موظف است بعد از تایید معافیت تحصیلی توسط سازمان نظام وظیفه از برگ معافیت تحصیلی پرینت گرفته و به همراه سایر مدارک تحویل اداره آموزش دانشگاه نماید.
شماره تماس کارشناس مربوطه: 03431623372 آقای مرتضی عرب پور
نکات قابل توجه:
v وضعیت کلیه مدارک پس از بارگذاری و ارسال توسط دانشجو، در حالت اولیه عدم بررسی قرار خواهد داشت و پس ازبررسی توسط کارشناسان به حالت نهایی تایید و یا عدم تایید با ذکر دلیل تغییر خواهد یافت.
1- بعد از بررسی مدارک بارگذاری شده در صورت کامل بودن مدارک، پیامک پذیرش نهایی به شماره همراه ثبت شده دانشجو در سامانه گلستان ارسال خواهد شد
2- در صورت هرگونه ایراد در مدارک، از طریق پیامک به شما اطلاع داده خواهد شد و لازم است پس از رفع ایراد منتظر پیامک پذیرش نهایی باشید.
v تحویل اصل مدارک (بند ج و د) بایستی به صورت حضوری از تاریخ 1402/07/03تا 1402/07/11 می باشد.
v توصیه می شود سوالات خود را از طریق تماس با کارشناسان آموزش مطرح نمایید.
v برای دانشجویان ورودی جدید، انتخاب واحد به صورت گروهی صورت گرفته است . در صورت نیاز به حذف یا اضافه ی دروس پس از مشورت با مدیر گروه مربوطه، درخواست خود را بر طبق بند (14) دستورالعمل ثبت نام ارسال نمایید.
v شروع کلاس ها به صورت حضوری از تاریخ 1402/07/03 میباشد.
v برای اطلاع و دریافت برنامه کلاسی، به سامانه جامع آموزش (گلستان) گزارش 77 مراجعه شود.
v آدرس دانشگاه:
کرمان، انتهای اتوبان هفت باغ علوی، دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته
کدپستی:7631885356
صندوق پستی: 117-76315
v آدرس سایت دانشگاه: www.kgut.ac.ir
برای آنکه دانشجو پذیرش قطعی شده و دانشجوی رسمی دانشگاه باشد تنها با تحویل اصل مدارک (بالاخص اصل مدرک یا گواهی موقت کارشناسی) دانشجوی دانشگاه محسوب می شود.
دانشجویانی که اصل مدرک یا گواهی موقت مقطع کارشناسی خود را ارسال ننمایند از شرکت آن ها در امتحانات جلوگیری به عمل خواهد آمد و دانشجوی دانشگاه محسوب نمی شوند
در هر مرحله از ثبت نام یا هنگام تحصیل، چنانچه مشخص گردد دانشجو حقایق را کتمان نموده و اطلاعات غلطی ارائه نموده است و واجد شرایط نمی باشد قبولی وی باطل و مطابق مقرارات از ادامه تحصیل محروم خواهد شد.
در صورت هر گونه سوال می توانید با واحد مربوطه تماس حاصل فرمایید.
ردیف
|
نام
|
نام خانوادگی
|
کارشناس
|
شماره تماس
پیش شماره 034
|
1
|
حجت
|
کارآموزیان
|
کارشناس
دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر
و
دانشکده مهندسی مکانیک ومواد
|
31623259
|
2
|
محمدعلی
|
میرزایی
|
کارشناس
دانشکده مهندسی عمران و نقشه برداری
و
دانشکده علوم و فناوری های نوین
|
31623258
|
3
|
ویدا
|
ایرانمنش
|
کارشناس دانشکده
شیمی و مهندسی شیمی
|
31623401
|
4
|
اعظم
|
حسینی
|
کارشناس پژوهشکده انرژی
|
31623329
|
5
|
مهران
|
پورجوپاری
|
کارشناس پژوهشکده علوم محیطی
|
31623284
|
6
|
اکرم
|
انجم شعاع
|
کارشناس شهریه
|
31623194
|
7
|
اسماء
|
جهان پیما
|
کارشناس آموزش
|
31623263
|
8
|
محمد
|
شیرازی
|
بایگانی آموزش
|
31623451
31623199
|
9
|
مرتضی
|
عرب پور
|
کارشناس نظام وظیفه
|
31623372
|
10
|
سحر
|
دستور
|
کارشناس آموزش
|
31623176
|